יום שלישי, 21 ביולי 2015

נועם קוריס – ספאם

משרדו של עו"ד נועם קוריס הוא אחד המשרדים הבולטים והמובילים באזור המרכז, אשר מספק מגוון נרחב של שירותים בתחום המשפט, אשר מבוצעים באופן מקצועי, שקול ובשקיפות מלאה  וזאת על מנת להוביל לתוצאות טובות ואיכותיות.

מהו ספאם? ומהן השיטות לשליחת ספאם?

ספאם = דואר זבל
ספאם הינה פעולה/ות במערכת תקשורת אלקטרונית אשר מטרתה להעביר דואר, לרב פרסומי ללא נמען מיועד ותוך הימנעות מטובתם , ומתפיסתם של הנמענים.
הספאם מופץ לרב, הן מחברות מסחריות אשר על ידי שליחת דואר זבל (ספאם) מפרסמים את עצמם ואת שירותיהם בחינם וללא כל עלות, יחידים, גופים אשר מעוניינים בשליחת ווירוסים ועוד.
הצורה הנפוצה והנהוגה ביותר להפצת ספאם היא על ידי דואר זבל אלקטרוני, אולם ישנם צורות נוספות להפצת ספאם, הן בתכנת מסרים, במנועי החיפוש, על יד שליחת הודעות MMS ו-SMS, ע"י שליחת הודעות מוקלטות בטלפון, דואר, פקס ועוד.

שליחת ספאם אינה מביאה כל תועלת, אלא מהווה נזקים הן בדרך עקיפה והם בדרך ישירה.
כאשר הנזקים למשתמשים באים לידי ביטוי בבזבוז זמן, בכך שהם נאלצים לקרוא את התוכן של הספאם ולא מתוך בחירה וכן בזבוז של זמן על מנת לסנן את הדואר אשר לעיתים קרובות מוביל לאבדן של דואר חשוב והכרחי וכן את חשיפתם של המשתמשים לדברי דואר לא רלוונטיים.
כמו כן, ריבוי דואר הזבל מאלץ את ספקי האינטרנט להגדיל ולהכפיל את הכוח ואת נפח המחשב. 

כיום, רבים הם המדינות אשר שליחת ספאם נחשבת לעבירה פלילית אשר בגינה אותם שולחים צפויים לעונשים כבדים ומחמירים. וזאת על מנת למזער באופן משמעותי את התופעה.
בישראל, נחקק חוק אשר מטיל קנס כספי ע"ס 1000 ₪ לאותם שולחי דואר ספאם על אף שלא הוכח כל נזק למשתמש.

נפגעתם ? ניזוקתם ? הנכם זכאים לפיצוי כספי !!

נועם קוריס הינו אחד מעו"ד אשר מייצגים את אותם לקוחות אשר נפגעו ושנגרם להם כל נזק כתוצאה משליחת דואר ספאם ומוביל אותם לכל אורך התהליך, עד שהצדק יצא לאור ואותם שולחי דואר ספאם יתנו את הדין ויעמדו על העונש שמגיע להם בעבור שליחת דואר ספאם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה